نيو ديـــ الـــ |بروزترین مرجع دانلود
نويسندگان

کدهای پیشواز ایرانسل آلبوم خورشید از امیر حسین مدرس

کدهای پیشواز آلبوم خورشید از امیر حسین مدرس   ایرانسل

مشاهده در ادامه مطلب

««ادامه مطلب رابخوانيد»»



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 11:47 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

کدهای پیشواز آلبوم علی لهراسبی تصمیم

کدهای پیشواز آلبوم علی لهراسبی تصمیم   ایرانسل و همراه اول



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
کد پیشواز آهنگ های داغ های بهمن ۹۰ ایرانسل

 

آهنگ های پیشواز داغ بهمن 90 ایرانسل
««ادامه مطلب رابخوانيد‍»»


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 11:36 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

کدهای مداحی و نوحه مخصوص وبلاگها برای پخش آنلاین با فرمت MP3

کد مداحی و نوحه جدید برای وبلاگ و سایت ; محرم 90

دریافت در ادامه مطلب…..



ادامه مطلب ...

خطای پایگاه داده شما به روز است نیازی به به روز رسانی نیست

برای حل مشکل خطای به روز رسانی وردپرس به ۳٫۳ – عبارت پایگاه داده ی شما به روز است

نیازی به به روز رسانی نیست مراحل زیر را انجام دهید…



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 22:29 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

شما ميتوانيد مارادراين سايت رؤيت فرمائيد:http://new-dl.iran.sc 

                                                                       http://new-dl.orq.ir

جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 19:56 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

برخی از تست‌ های هوش و استعداد ، علاوه بر آن‌ که منشأ علمی دارند ، نتایج جالب ، آموزنده و حتی سرگرم‌ کننده‌ ای نیز در پی دارند . در تست هوشی که پیش روی شماست ، کاربر هم با کارکرد بخش‌های چپ و راست مغز خود آشنا می‌ شود و هم این‌ که درمی‌ یابد که آیا نیم‌ کره چپ مغزش که ریاضیات و منطق را مدیریت می‌کند ، قوی‌ تر است یا نیم‌ کره راست آن که مسئول هنر و رنگ‌ ها و احساسات است ؟!
حالا شما ببینید که در تقابل این دو نیم‌ کره ، کدام طرف را برنده می‌ دانید ؟!

 ادامه مطلب را از دست ندهید



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

تست ضریب هوشی اسفند 90

۱)یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط می‌کند. بازماندگان از سقوط را در کجا دفن می‌کنند؟

کانادا – آمریکا – هیچ‌کدام

۲) یک خروس در بام خانه‌ای که شیب دوطرفه دارد، تخم می‌گذارد. این تخم از کدام طرف می‌افتد؟

شمال – جنوب – هیچ‌کدام

 به ادامه مطلب بروید و به سوالات پاسخ دهید



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

۱۴MARCH 2012

آپدیت روزانه نود۳۲ پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 12:15 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

۱۳ MARCH 2012

آپدیت روزانه نود۳۲ چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰



ادامه مطلب ...
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, :: 21:4 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

ارسال پیام کوتاه از تلفن ثابت به تلفن ثابت و موبایل به طرق مختلف ممکن شده است به نحوی که مشترکان تلفن ثابت به زودی می توانند علاوه بر ارسال پیامک با گوشی مخصوص پیام کوتاه و یا دانلود نرم افزار پیامک، بدون گوشی تلفن خاص پیامک را به شماره همراه و ثابت ارسال کنند…



ادامه مطلب ...
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, :: 21:0 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

راه های افزایش پیج رنک گوگل

اساس پیج رنک گوگل بر روی بک لینک ها است . بک لینک ها لینک هایی هستند که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما اشاره می کنند. هر چقدر تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد پیج رنک شما نیز بیشتر خواهد بود.
اما مراحل جدید گفته شده برای افزایش پیج رنک گوگل چیست؟ برای اینکه در این باره بیشتر بدانید در ادامه با ما باشید…



ادامه مطلب ...

آموزش فعالسازی آهنگ پیشواز (آوای انتظار)همراه اول

همان طور که میدونید سرویس RBT امکان شنیدن آهنگ مورد نظر مشترک را در زمان تماس با وی ممکن می کند . در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال باشد به جای صدای بوق آهنگ پخش می شود. از این پس تمام مشترکان سیم کارتهای دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند از این سرویس استفاده کنند



ادامه مطلب ...
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, :: 20:48 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

آواي انتظارا

گر سرویس آوای انتظار شما فعال باشد،در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال می باشد، برای تماس گیرنده به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.
سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده نماید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 16:48 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 17:50 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

دانلودکامل طنزخنده بازارتاریخ شانزدهم ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ، با کیفیت بالا

بازیگران : حمید نیک برد ، کوروش معصومی ، سیامک مفیدی و …

تهیه کننده : فرید شب خیز

خلاصه داستان:ساختار کلی این برنامه بر منوال شوخی با برنامه های تلویزیونی و مسائل روز مره اجتماعی بر مبنای باز سازی کمدی برنامه ها که با گریم و دکور کاملا مشابه برنامه های اصلی ساخته می شود . آنچه در نهایت باعث جذابیت برنامه خنده بازار میشود ،همین تشابه ظاهر و محتوا در قالب طنز است .



ادامه مطلب ...
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 17:43 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

دانلود تمامی قسمت های سریال مختارنامه

دانلود کامل سریال مختارنامه

دانلود سریال مختار نامه ، ۴۰ قسمت با کیفیت بالا و حجم مناسب

نویسنده و کارگردان : داوود میر باقری

تعداد قسمت ها : ۴۰

بازیگران :فریبرز عرب‌ نیا ، ابراهیم آبادی ، داوود آریا ، روژان آریامنش ، انوشیروان ارجمند ، فرهاد اصلانی ، محمود اردلان ، کریم اکبری مبارکه ، عباس امیری ، رحمان باقریان ، مریم بوبانی ، اسماعیل پورستار ، پرویز پور حسینی ، معصومه تقی‌ پور ، علی جاویدفر ، محمود جعفری ، بهناز جعفری ، صدرالدین حجازی ، شهرام حقیقت‌ دوست ، محمد رضا حق‌ گو ، الهام حمیدی و…

خلاصه داستان : مختارنامه داستان زندگی ”مختار بن ابوعبیده ثقفی“ را در مقاطع جوانی، میانسالی و پیری روایت می کند. مختار ثقفی رهبر یکی از قیام های شیعیان است که پس از واقعه عاشورا با هدف خونخواهی از قاتلان دشت کربالا شکل می گیرد.



ادامه مطلب ...
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
Guerrilla-Bob

در بازی زیبای Guerrilla Bob که توسط کمپانی Angry Mob Games ساخته و منتشر شده است نقش یک کماندو چریکی را ایفا خواهید کرد که باید به دزدان و شروران حمله کرده و آنها را نابود کنید و از همین راه برای خود کسب درآمد کرده و به دارایی ها و اموال خود بیافزایید و با این درآمد در سطح شهر به خرید خانه، مغازه، فروشگاه و… می پردازید و با این کار ثروت عظیمی را برای خود کسب می کنید. بازی آمیخته با سبک طنز می باشد و صحنه هایی خنده دار و زیبا را مشاهده خواهید کرد. وجود انواع اسلحه های سبک و سنگین و دیگر ابزار آلات جنگ همچون چاقو باعث شده است تا گیمر از اجرای بازی و سبک مبارزه احساس خستگی نکند. حجم کم، گرافیک قابل قبول، تنوع سلاح، مناطق مختلف برای اجرای بازی و رنگ بندی های کاربر پسند از ویژگی های این بازی مهیج است که بنابه درخواست کاربران عزیز آماده شده است.



ادامه مطلب ...
Brawl-Busters

Brawl Busters اولین بازی از این سبک بازی های جنگی میباشد. در این بازی شما قادر به انتخاب ۵ نوع شخصیت هستید: مشت زن، آتش نشان، ضربه زن، بلیتزر و راکت زن. در این بازی، شما امکانات زیادی برای سفارشی کردن شخصیت های خود دارید، از لباس ها گرفته، تا اسلحه ها. بازی دارای یک نوع تک نفره برای انجام مراحل میباشد، همچنین، سیستم شبکه هم طراحی شده و بطور چند نفره نیز میتوانید با هم بازی کنید.



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 21:38 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
Angry-Birds-Seasons-2

Angry Birds Seasons 2 یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن. این بازی از این قرار است که خوک ها به تخم های پرندگان را دزدیده اند و پرندگان در حال انتقام از آنها هستند و شما این کمک را به آنها میکنید. شما آنها را میکشید و با زاویه دلخواه پرت میکندشان. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و از با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد.



ادامه مطلب ...
chicken-invaders-4

سری های بازی Chicken Invaders 4 (مهاجمان مرغ) سرشار از پروتئین و سرگرمی است! کشتن مرغ ها در فضا نیاز به یک داستان احمقانه دارد که مرغ ها نیز در آن آماده کشته شدن باشند. شاید این کار کمی مسخره به نظر بیاید اما بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است و هنگامی که بازی را شروع کنید، دیگر نخواهید توانست بازی کردن را کنار بگذارید. طوری جذب این بازی می شوید که خواب و خوراک را کنار می گذارید! مهاجمان مرغ ۴ در ادامه سری قبلی این بازی و البته خیلی جذاب تر و حرفه ای تر از آن است.



ادامه مطلب ...
1 فروردين 1385برچسب:, :: 21:23 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
fifa12

FIFA Soccer 12 بازی پرطرفدار فوتبال است که توسط کمپانی محبوب Electronic Arts منتشر شده است . این بازی را می توان رقیب سر سخت بازی PES معرفی نمود که هر ساله نسخه جدیدی منتشر می کند که در چند سال اخیر بازی فیفا نسبت به PES موفق تر بوده چون هر سال دست به تغییرات گوناگونی در بازی ایجاد می نماید که باعث جذاب تر شدن بازی می شود. بار دیگر در این ویرایش تغییراتی صورت گرفته که می توان به تغییر موتور فیزیکی و بهبود در هوش مصنوعی بازی اشاره نمود .در چند نسخه گذشته سری بازی های FIFA شاهد کنترل خوبی بودیم، اما در این شماره بازیکنان واقعاً حس کنترل کردن توپ و حرکت با آن را احساس خواهند کرد. گرافیک و مدل سازی بازی نیز دست خود تغییراتی بوده که با کمی دقت متوجه این موضوع خواهید شد. این بازی بروی پلتفرم هایXbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii, PSP,DS و PC منتشر شده است.



ادامه مطلب ...
tv-farm

TV Farm عنوان یکی دیگر از سری بازی های Farm می باشد که از محبوبیت زیادی بین گیمرها برخوردار است. این بازی زیبا مثل سابق و همانند بازی های همنوع خود سبکی نیمه استراتژی و ماجرایی دارد که وظیفه اصلی گیمر در آن خلق یک زندگی و تلاش برای تداوم زندگی یک قبیله، شهر یا روستا می باشد. در TV Farm گرافیک حرف اول را می زند و به عبارتی بازی با حجم کم گرافیکی خیره کننده دارد که شما را حیرت زده خواهد کرد که در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط بازی را دیده و خود در این باره قضاوت کنید. این بازی بسیار گسترده تر و مجهزتر از سایر بازی های Farm می باشد بدین ترتیب که در ابتدا امکانات بسیار کمی در اختیار دارید ولی با همین امکانات می توانید یک شهر صنعتی بزرگ بنا کنید که سود و در آمد بسیار زیادی را عاید شما می کند و با همین درآمد می توانید شهرهای بزرگتر بنا کنید. در کل بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است که ساعت ها می تواند شما را پشت کامپیوتر نگه دارد.



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:51 :: نويسنده : محمدعلی صادقی

01

Fruit Ninja بازی بسیار جالب، شگفت انگیز، پرهیجان و اکشن است. در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید. اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید زیرا با ضربه زدن به آن ها فرصت آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:43 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
Notre-Dame-Secrets

Hidden Mysteries: Notre Dame Secrets of Paris یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده مربوط به دزدیده شدن عتیقه های کلیسای نتردام پاریس می باشد. حال شما به عنوان محقق ارشد وظیفه پیگیری و پیدا کردن عتیقه های گم شده را بر عهده دارید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما در هر مرحله به یکی از مکان های دیدنی و پر از عتیقه سفر خواهید کرد. در این بازی شما با اشیای گرانبهایی روبرو هستید که تعداد زیادی از آنها به سرقت رفته است و شما باید به دنبال سر نخ ها بگردید.



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:41 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
Tiny-Token-Empire

Tiny Token Empires یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های فکری و پازل می باشد. داستان این بازی مربوط به ۵ امپراطوری بزرگ می شود. این امپراوطری ها شامل رم ، یونان ، مصر، ایران ، یا کارتاژ می باشد. در این بازی شما به عنوان یکی از امپراطوری ها اقدام به بازی و حل کردن پازل ها می کنید. شما در واقع با کنار هم قرار دادن حداقل ۳ شی هم شکل امتیاز کسب می کنید و امپراطوری خود را گسترش می دهید. این بازی بر خلاف حجم کمش از گرافیک مناسبی برخوردار می باشد و داستان بازی نیز به نوبه خود جالب است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. شما در این بازی می توانید با حل پازل های مختلف با دیگر کشورها و امپراطوری ها به مقابله برخیزید و یک امپراطوری بزرگ را تشکیل دهید و بر همه دنیا حکمرانی کنید.



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:36 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
qube

بازی بسیار زیبا و حذاب Q.U.B.E که توسط کمپانی Toxic Games ساخته شده و به تازگی برای PC منتشر شده است ، Q.U.B.E نام اختصار Quick Understanding of Block Extrusion می باشد و دارای سبک آرکید است که یکی از برترین و پرطرفدارترین سبک های بازی های رایانه ای به شمار می رود ، بازی در یک محیط استریل مرموز و انتزاعی اجرا میشود . شاید جالب باشد بدانید اما محیط این بازی تنها راه جذب گیمر است و بقیه مشخصات بازی که در حد متوسط رو به بالا هست تا حدودی از جذب گیمر عاجز هستند ، این بازی اول شخص یک بازی معمایی هست که گیمر را به هر سطح توسط مکعب های رنگی هدایت می کند ، بازی دارای سبک معمایی بسیار خوبی است و شما را تا انتها جذب خود خواهد یکی از ویژگی هایی که نمیتوان از آن چشم پوشید ، این است که این پازل اولین بازی معمایی است که بلافاصله گیمر را در جریان بازی قرار می دهد و ذهن گیمر را درگیر فیزیک فوق العاده خود می کند .



ادامه مطلب ...
stuntmania

سری جدید بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania عرضه شد. یک بازی هیجانی و بسیار زیبا به صورت گرافیکی سه بعدی. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید و پیروز شوید. مثال جمع آوری ابزارها در زمان داده شده در مسیرهای عجیب! مثال از روی تپه و پل بپرید و با حرکاتی دیوانه وار امتیاز بگیرید و یا در مسیرهای داده شده با سرعت حرکت کنید تا در زمان ممکن به پایان مرحله برسید. استفاده از انواع ابزارها در هر مرحله به هیجان بازی افزوده است. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند و حتی میتوانید مانند یک موتور از رو سکو بپرید و چرخش کنید. گرافیک بازی سه بعدی میباشد و آهنگهای بازی بسیار دلنشین است که بر زیبایی بازی افزوده است.



ادامه مطلب ...
Star-Wars

سری بازی های جنگ ستارگان یا همان Star Wars یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در سبک ماجرایی و روبوتیک تا کنون ساخته شده است. در بازی Star Wars: Battlefront شما در نقش یک روبات فوق العاده پیشرفته به ماجراجویی های فراوانی رفته و با نابود سازی دشمنان به هدف اصلی خود می رسید. هم چنین تا بحال چندین فیلم , کتاب , بازی و.. در مورد این اثر بسیار زیبا ساخته شده است. این بازی کاملا کم حجم بوده و از گرافیک فوق العاده زیبای و موسیقی های متن بسیار دلنشینی برخوردار می باشد.



ادامه مطلب ...
plants-zombies

بازی Plants vs. Zombies از سری بازی های ماجرایی و سرگرم کننده است و از سری از بازی های مدیریتی می باشد که با حجم پایین شما می توانید از این بازی لذت ببرید. داستان بازی ار این قرار است که شما یک باغچه کوچک دارید که در آن گل های زیبایی می کارید و باید در زمانی که گلهای شما به رشدکامل خود رسیدند از آنها محافظت کنید اما در این میان Zombies ( بیگانگان ) به شما حمله میکنند و می خواهند که به شما آسیب بزنند اما شما باید از باغچه ی خود محافظت کنید.



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:23 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
takken-3

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد.



ادامه مطلب ...
Empire-Builder-Ancient-Egypt

هم اکنون می توانید با تجربه کردن بازی Empire Builder Ancient Egypt یکی از بزرگترین معماران مصر باستان شوید و امپراطوری خود را از مصر آغاز نمایید. در این بازی شما توانایی آن را دارید که توسط برده ها در کنار رود نیل ( در مصر ) بیابان ها را آباد کنید و قصر های زیبا, پل ها و مدارس , دارالفنون و تمامی سازه هایی که برای ساخت یک امپراطوری لازم است را بسازید و شهر های مصر را به تکامل برسانید. این بازی استراتژیک شما را ساعت ها سرگرم میکند به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نکنید. Alawar Games باز هم یک بازی سرگرم کننده و جذاب دیگری را برای شما به ارمغان آورده است.



ادامه مطلب ...
sky-track

همان طور که این بازی از اسمش پیداست یک بازی اتومبیل رانی فوق العاده جذاب و بالای آسمان است. هرچند این بازی بسیار حجم کمی دارد اما از گرافیک بسیار زیادی برخوردار است. پیشنهاد سایت ين است که این بازی را دریافت کنید تا لحظات بسیار خاطره انگیزی پشت سیستم داشته باشید !



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:17 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
normtank

در حالی که جهان به سوی سه بعدی سازی و بازی هایی با گرافیک هایی بسیار بالا پیش میرود و همگان چشم ها را فقط به گرافیک بازی ها دوخته اند در این میان بازیهایی وجود دارد که شاید کم حجم یا گرافیک آنچنانی نداشته باشد اما بسیار زیباتر و سرگرم کننده تر از بسیاری از بازی های گرافیک بالای چند گیگابایتی میباشد. بازی تانک نیز یکی از همان بازی های سرگرم کننده و بسیار زیبا میباشد که توانسته طرفدارای بسیاری پیدا کند. یک بازی زیبا و کم حجم و فانتزی که هیجان بسیاری دارد.



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:8 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
travian

تراوین یک بازی فوق العاده جالب و کاملا اعتیاد آور تحت وب است و بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند اغلب آن را به صورت آنلاین بازی می کنند. اما این بار از سایت ای افــ دانلود نسخه ی فوق العاده کم حجم و البته به صورت آفلاین این بازی را برای شما طرفداران پروپاقرص تراوین آماه کرده ایم. اگر بخواهیم در نگاه کلی این بازی را شرح دهیم می توان گفت که از ۴ نژاد تشکیل شده است. این نژاد ها عبارتند از : ۱٫ توتن ها ۲٫ رومی ها ۳٫ گول ها ۴٫ ناتار ها (البته یک نژاد دیگر هم به نام طبیعت دارد ولی نمی توانید آن را برای خودتان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است نژاد ناتار ها هم قابل انتخاب نیستند). هر نژاد ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان گفت که کدام برتر و بهتر از همه است. در حالت کلی اگر این بازی را تجربه کنید ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد !



ادامه مطلب ...
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 20:2 :: نويسنده : محمدعلی صادقی
gta2

بدون شک تمام گیمر ها بازی جذاب و مهیج GTA یا همان Grand Theft Auto را می شناسند و تا بحال چندین نسخه از آن را تجربه کرده اند. ولی نسخه ی دوم این بازی از محبوبیت خاصی بین طرفداران آن برخوردار است به طوری که هنوز که هنوز است آن را برای تفریح در سیستم خود نگه داشته و بازی می کنند. هرچند این بازی دو بعدی بوده و از گرافیک کمی بهره می برد ولی از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار می باشد. هم چنین وجود ماموریت های جالب و استراتژیک بودن بازی جذابیت آن را دوچندان می کند. لازم به ذکر است این بازی بر روی تمامی سیستم های امروزی و تمامی ویندوز ها قابل اجرا است. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت دریافت کرده و خاطرات شیرین کودکیتان را زنده کنید !



ادامه مطلب ...
battle-for-troy

احتملا شما هم اسم فیلم فوق العاده مهیج و محبوب تروی ( Troy ) را شنیده اید. فیلمی که از بدو تولدش تحولی شگرف در ساخت فیلم های حماسی به وجود آورد. این بار از سایت ای افــ دانلود نخسه ی کم حجم و بسیار جذاب این بازی را که Battle For Troy نام دارد , برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. سبک بازی تقریبا استراتژیک بوده و شبیه به بازی World OF Warcraft می باشد. در طی مراحل بازی معما های بسیار جذابی وجود دارد که شما را کاملا به فکر فرو خواهد برد. شما باید با تدبیر و تفکر خود موانع را از سر راهتان برداشته و به پیروزی نهایی برسید. داستان بازی تقریبا به فیلم آن تشبیه شده که این خود نیز جذابیت بازی را دوچندان می کند. لازم به ذکر است بازی Battle For Troy قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل Windows Vista & Seven بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.



ادامه مطلب ...

Virtual-City

بازی Virtual City یکی از جذاب ترین و جالب ترین بازی هایی است که در سبک استراتژیک و شهر سازی ساخته و عرضه شده است. در این بازی شما نقش شهرداری را ایفا می کنید که باید به شیوه ی خود شهری را بنا و اداره کند که در آن تمام ساختمان های یک شهر معمولی از جمله خانه های مسکنوی , ادارات , بیمارستان ها , مراکز خرید , کارخانجات و… وجود داشته و مردم آن از شهر راضی باشند. و با استفاده از این بنا ها سرمایه ای بزرگ در شهر خود داشته باشید و پول را به طوری در میان کارکنان تقسیم کنید تا هم عدالت برقرار شود و هم کسری بودجه نداشته باشید. این بازی علاوه بر حجم نسبتا کمی که دارد از گرافیک بسیاری خوبی برخوردار بوده و جذابیت خاصی دارد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جالب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایتدریافت کرده و لذت ببرید.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
پيوندها
  • سايت چهارم من
  • سايت سوم من
  • سايت جديد من
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بروزترین مرجع دانلود و آدرس new-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 8668
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1