دانلود بازی اتومبیل رانی حرفه ای Muscle Car 3
نيو ديـــ الـــ |بروزترین مرجع دانلود
نويسندگان
muscle-car-3

بسیاری از فراد هستند که به بازی های رالی و ماشین سواری علاقه مندند به همین خاطر این بار می خواهیم بازی بسیار مهیج و جذاب Muscle Car 3 را برای شما عزیزان در سایت قرار دهیم. با دانلود این بازی زیبا و رویایی , رالی حرفه ای با ماشین های فوق العاده قدرتمند آمریکایی را تجربه خواهید کرد. در ابتدای بازی شما یک راننده آماتور هستید و با تعلیم دیدن و مسابقه دادن به حد حرفه ای رسیده و خود را برای مسابقات بعدی آماده خواهید کرد. برای این کار لازم است قطعات ماشین خود و هر آنچه که برای یک مسابقه حرفه ای نیاز دارید تامین کنید.

در بازی Muscle Car 3 , تعداد ۲۶ ماشین از ماشین های قدرتمند آمریکایی وجود دارد که شما می توانید با کسب امتیاز و دریافت پول ماشین خود را بهبود و یا تعویض نمایید. بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به صورت سه بعدی طراحی شده است و در عین حال به سخت افزار و فضای هارد دیسک چندان زیادی نیاز ندارد همین امر باعث محبوبیت هر چه بیشتر این بازی شده است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده را به صورت رایگان دریافت کرده و در اوج لذت اتومبیل رانی کنید.

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
سایت سازنده : www.gamespot.com
تصویر محیط :-
ژانر و سبک : اکشن، اتومبیل رانی، مسابقه ای
تعداد بازدید : 85
تعداد نظرات : بدون نظر
منبع مطلب : -
نويسنده مطلب : محمدعلي صادقي
حجم دانلود : 126 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی

پيوندها
  • سايت چهارم من
  • سايت سوم من
  • سايت جديد من
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بروزترین مرجع دانلود و آدرس new-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 8669
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1